1617



Jag har lyckats sluta suga på tummen, och lyckats börja igen.
Vet inte om det är en så vidare okontrollerad ovana egentligen,
eller jag suger på tummen när jag är trött, eller i sömnen, klart det
går att förhindra, och det har jag gjort, jättelänge.
Alltså, jag har sovit med ett rosa bad runt tummen (färgen spelar väl förmodligen ingen större roll)
men nu har jag tappat det. Problemet är att det är just precis det dära bandet jag behöver,
det är det ända bandet som sitter perfekt och jag kan inte tänka mig att ha något annat.
Bella kommer bli jättesur. För man kan bli hur knasig i fejan som helst av att suga på tummen.



Nu ska jag iaf packa en hel balja full med vin och annat roligt jag kan hitta och
bege till den otroligt norrlänska staden Umeå
för det blir aldrig mer något untzuntz på discogolv för mig som blivit mer
eller mindre omyndigförklarad, tack posten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0