0007

Det är en smula homoerotiskt med picknicdejt på golvet, fast väldigt bra,
åtminstonde en picknic (stavas det ens så?) som slutar upp i att
hetsa korpulenta män till hysterisk posering, för sådant är ju alltid kul.
Fin helg. Finhelg.
Inte ens P-O Enquists betyngande ord lyckas förfula fina fritidsaktiviteter.
Jag sover nästan ingenting, inte för att jag
på något sätt inte förespråkar sömn, sömn ä najs, jag är bara
inte särskilt trött. Eller, jag är sjukt pigg. Helatiden.
Imorn börjar projektvecka, det vore himla bra om jag fortsatte vara pigg då,
och väldigt dumt om jag är trött. Det är ju dumt att vara trött.
Det är en smula homoerotiskt med picknicdejt på golvet, och bra,
åtminstonde en picknic (stavas det ens så?) som slutar upp i att
hetsa korpulenta män till hysterisk posering, för sådant är ju alltid kul.
Fin helg. Finhelg.
Inte ens P-O Enquists betyngande ord lyckas förfula fina fritidsaktiviteter.
Jag sover nästan ingenting, inte för att jag
på något sätt inte förespråkar sömn, sömn ä najs, jag är bara
inte särskilt trött. Eller, jag är sjukt pigg. Helatiden.
Imorn börjar projektvecka, det vore himla bra om jag fortsatte vara pigg då,
och väldigt dumt om jag är trött. Det är ju dumt att vara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0