0023

Så alltså.
Om nu fyra år med denna gråttmannaregering resulterat i att bland
annat ett främlingsfientligt parti lyckats komma in i riksdagen får
vi väl se vad som händer när borgarsverige petat fram hyckarbrackorna
till ytterligare fyra år av regering. Jag känner mig inte direkt sugen
på att delta i ett samhälle präglat av fler rasister än vänsterpartister
och håller fullständigt med Sahlin om att det här var ett val helt utan vinnare.

Wääwä, bäst att ta sig en snus och känna sig redig, jag röstade i alla fall rätt och
får väl vara tacksam att jag inte är lika dum som de 49,3% som inte förstår
bättre. De som är så bajsnödigt trångsynta, inskränkta och tjockskalliga att de
röstade SD får förstaplats i idiotmaraton tätt efterföljt av de som inte röstade alls,
tack Sverige, liiiite man skäms dårrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0