2159

I fredags fick jag lära mig hur man kittlar sig i gommen tills det
aldrig slutar kittla. Verkligen jättevärt, du ska inte tror att det
är någonting man kan låta bli heller. Typ som sendraget man kan
få under foten om man bara spretar med stortån utåt, nedåt.
Av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder till min dator,
när man kopplar in någonting i usb-porten brukar det låta "duduu"
när man kopplar in och "duudu" när man kopplar ut, för närvarande
låter min "drrrrrr". Jag har för övrigt inget liv just nu. Det ända jag gör är
att packa upp, ta en paus, läsa några sidor, packa upp, möblera om,
hetsa runt på jakt  efter möbler osv och är dessutom allergisk hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0