1455

http://www.youtube.com/watch?v=GRcYa_XOMWM
Constant state of mind.

Ibland hinner det hända jättemycket genom att ingenting egentligen händer,
jag regarer lite småsegt. Men i alla fall tackar jag härmed Ålidhem och,
framför allt, fysikgränd 1A för den här tiden, mitt rum finns på bostadens hemsida att köa på
fram till 0600 imornbitti. Du som flyttar in bör vara något öppensinnad,
singel, snygg, inte vara så petig med ditt och mitt, gilla lukten av urin och brandrök om söndagsmårnarna,
ha ett brinnande intresse för albansk hipedihiphop och bara inte kunna få nog av lukten av curry.
Snygg/singel-grejen är mest en önskan av de jag lämnar kvar i korridoren. Resten defenitivt mer
relevant. 

Just ja, textila uttryck 1 och trä/metalldesigt ställer ut i glashuset hela veckan, på onsdag 14-18
står jag där och poserar, kom kom kom!

Tvåålelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0