Lite närhet

Vet att jag i ett tidigare inlägg en gång skrev om att jag på bussen av en olyckshändelse stoppade ned min hand i en främmande mans ficka när jag egentligen skulle ned i min egen. En liknande fadäs kom att inträffa idag på bussen hem från skolan. En rar dam långt över leopardåldern satt jämte mig och skumpade fram långsamt längs malmös gator. På väg ned i min ficka, (sidospår; för att byta låt på spotiy. Tydligen måste man nu ha sitt spotifykonto knutet till sitt facebookkonto så alla får ta del av vilken musik jag väljer att lyssna på. Tydligen ville jag inte dela med mig av att jag har låten Lady Maermelade i min playlist) missade jag fickan helt och min hand åkte ned bredvid mig rakt ned på den rara lilla damens fuktiga lovikavante. Kanske var del Lil Kims stöddiga sjung som gav mig modet att bestämma mig för att låta handen ligga kvar och låtsas att jag höll den lilla damen i handen. Hon märkte ingenting förrän hon gick av. Jag log, hon log, Christina sjäng ” Touch of her skin feeling silky smooth color of cafe au lait alright. Made the savage beast inside roar until she cried, More-more-more!”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0